مقالات

قیمت عدس گلستان

قیمت عدس گلستان کیلویی، فله و عمده

عدس گلستان یکی از پرطرفدارترین عدس ها در بازار ایران می باشد. در این مقاله می خواهیم در مورد قیمت عدس گلستان به بحث و بررسی بپردازیم. عدس سرشار از مواد غذایی و دارویی فراوانی دارد اما معمولا به تنهایی مصرف نمی شود. عموما عدس به صورت خوراک و یا با استفاده از برنج صرف می شود و دارای مزه بسیار خوبی می باشد. عدس سرشار از آهن است و برای افرادی که دچار فقر آهن می باشند یک غذای بسیار مقوی محسوب می شود. برای دریافت قیمت عدس گلستان با ما همراه باشید.

دریافت قیمت عدس گلستان امروز: 09129565369

قیمت عدس گلستان کیلویی

قیمت عدس گلستان تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد یکی از این عوامل بسته بندی آن می باشد. عموما مردم عدس را به صورت کیلویی خریداری می کنند. بنابراین نسبت به اقلام بسته بندی از قیمت پایین تری برخوردار است.

قیمت عدس گلستان کیلویی، فله و عمده

قیمت عدس گلستان کیلویی، فله و عمده

کشاورزان زیادی سالانه به کشت انواع عدس می پردازند که از باکیفیت ترین آن ها می توان به عدس گلستان اشاره داشت که از پرطرفدارترین عدس ها در بازار ایران می باشد. بیشترین میزان فروش عدس گلستان در شهریور ماه می باشد و طبیعتا در این ماه به دلیل عرضه بالا قیمت کمتری نیز دارد.

کسب اطلاعات بیشتر: انواع عدس و خواص آن ها

فاکتورهای مختلفی وجود دارد که بر روی قیمت عدس گلستان نقش دارد که می توان به هزینه تولید، انبار و نگهداری، دستمزد نیروی انسانی و غیره اشاره کرد که با افزایش این هزینه ها قیمت عدس هم بیشتر می شود. همچنین هزینه حمل و نقل کالا از دیگر مواردی است که بر روی قیمت عدس نقش دارد؛ با توجه به افزایش قیمت سوخت در مدت زمان گذشته هزینه جابجایی کالا بیشتر شده و بر روی قیمت عدس نیز نقش داشته است. از دیگر مواردی که بر روی قیمت عدس نقش دارد می توان به حجم خرید اشاره کرد؛ اگر حجم خرید افزایش پیدا کند و خرید به صورت عمده انجام شود قیمت عدس گلستان نیز کمتر می شود.

قیمت عدس گلستان فله ای

در خریدهای فله ای عموما قیمت کمتری پرداخته می شود چرا که به صورت مستقیم از کشاورز خریداری می شود و طبیعتا قیمت بدون واسطه از هزینه کمتری برخوردار است. برای دریافت قیمت عدس گلستان به صورت فله ای نیز می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و با مشاورین مجموعه کیمیا بینز مشورت های لازم را داشته باشید.

قیمت عدس گلستان کیلویی، فله و عمده

قیمت عدس گلستان کیلویی، فله و عمده

قیمت عدس گلستان در بازار

از جمله مواردی که بر روی قیمت عدس در بازار تاثیر دارد می توان به کیفیت محصول اشاره کرد؛ کیفیت این محصول بر اساس طعم، رنگ، اندازه و غیره سنجیده می شود که بر اساس معیارهای ذکرشده هرچه محصول از کیفیت بالاتری برخوردار باشد قیمت عدس در بازار نیز بیشتر می شود. همچنین در برخی از بازه های زمانی مازاد تولید به خارج از کشور صادر می شود که حجم صادرات بر روی قیمت عدس در بازار نقش دارد و در صورتی که حجم صادرات در یک بازه زمانی افزایش پیدا کند با کمبود این محصول در بازار مواجه می شویم و در نتیجه قیمت عدس در بازار بیشتر می شود.

کسب اطلاعات بیشتر: صادرات و واردات عدس

قیمت هر کیلو عدس گلستان

این محصول در وزن و حجم مختلف عرضه می شود که قیمت هر کیلو عدس با توجه به حجم آن متغیر است و هرچه وزن بیشتر باشد در نتیجه قیمت هر کیلو عدس نیز بیشتر می شود. در نظر داشته باشید که در صورت واردات این محصول باید تعرفه گمرکی مخصوص به محصول پرداخت شود که نرخ تعرفه گمرکی بر روی قیمت هر کیلو عدس در بازار نقش دارد و در صورت افزایش تعرفه قیمت هر کیلو عدس نیز دستخوش تغییرات می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *